§ 1
Zakres
§ 2
Definicje:
§ 3
Zakup biletu przez internetowy system sprzedaży - zasady i warunki
§ 4
Zmiany, zwroty i operacje dodatkowe dotyczące zakupionych biletów
§ 5
Prawa i obowiązki Stron
§ 6
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
§ 7
Reklamacje i odpowiedzialność prawna
§ 8
Faktury VAT
§ 9
Zasady promocji "6-ty bilet za 50% i 10-ty bilet za złotówkę"
--- * ---
Pasażerowie którzy posiadają rezerwację zobowiązani są stawić się na przystanku początkowym na 15 minut przed planowanym odjazdem autokaru, po tym czasie rezerwacja traci ważność i będą zabrani w kolejności przyjścia.
W czasie jazdy pasażer zobowiązany jest do zachowania swojego biletu do kontroli przez cały czas jazdy.
Pasażer zobowiązany jest do zachowania ciszy, spokoju i czystości. Pasażerowie utrudniający jazdę kierowcy lub współpasażerom, lub stwarzający zagrożenie jazdy mogą zostać wysadzeni na najbliższym możliwym przystanku (na przystanku pośrednim lub na Stacji Obsługi na autostradzie) i nie mogą żądać zwrotu kosztów biletu lub części kosztów biletu).
Zabronione jest spożywanie pokarmów mogących zanieczyścić pojazd lub innych współpasażerów. Zabronione jest palenie papierosów, picie alkoholu oraz napojów alkoholowych. Kierowca ma prawo odmówić przewozu osób pod wpływem alkoholu lub narkotyków.
Firma Lajkonik Sp. Jawna nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia i ich dalsze skutki spowodowane czynnikami niezależnymi od nas. Takie jak np. kontrole przez Inspekcję Drogową, Policję lub inne utrudnia jak np. korki, remonty, wypadki czy złe warunki pogodowe.
Firma Lajkonik Sp. Jawna zastrzega sobie że w przypadku awarii autokaru będzie podstawiony autokar zastępczy możliwie jak najszybciej. Pasażerowi który jednak nie będzie chciał czekać zostanie zwrócona kwota biletu proporcjonalna do przejechanego odcinka trasy. Pasażer który sam z własnej woli wysiądzie wcześniej niż na przystanku końcowym (na jaki zakupił bilet) nie ma prawa żądać zwrotu gotówki za cały bilet lub części gotówki za część biletu.
Kierowca nie ponosi odpowiedzialności za bagaże pozostawione w naszych autokarach przez pasażerów. Jeśli pasażer jednak pozostawi swój bagaż powinien się skontaktować z biurem firmy. Możemy się skontaktować z kierowcą dopiero po zakończeniu kursu tzn po przyjeździe na przystanek końcowy lub po przyjeździe do bazy firmy - gdzie kierowca sprawdzi czy jest pozostawiony bagaż. Osoba która pozostawiła bagaż musi podać jego specyficzne cechy czy szczegóły, pozwalające na stwierdzenie bez żadnych wątpliwości że dana rzecz należy właśnie do niego.
Pasażer który chce wystawienia faktury VAT musi zachować przez całą podróż swój bilet. Po zakończeniu jazdy Pasażer musi przesłać paragon (bilet lub bilety) na adres siedziby firmy (LAJKONIK Sp. Jawna, Tomasz Cieślik, Krzysztof Kucala, Marek Adamus, Widoma 36, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie) w kopercie. Do koperty należy dołączyć zaadresowaną pustą kopertę na kogo mamy wysłać fakturę oraz kartkę z informacją na kogo ma być wystawiona faktura VAT. Kierowca nie ma możliwości wystawienia faktury VAT.
Pasażer musi mieć przy wsiadaniu odliczoną kwotę biletu (tzn. posiadać drobne pieniądze) - kierowca ma prawo nie mieć możliwości wydania pieniędzy, w tym przypadku kierowca ma prawo odmówić sprzedaży biletu (biletów). Kierowca nie ma możliwości opuszczenia pojazdu w celu rozmienienia "grubych" pieniędzy na "drobne" aby wydać pasażerowi.
Przyjmujemy rezerwację na 6 (sześć) godzin przed kursem. Na rezerwacje odpowiadamy w kolejności zgłoszeń, w godz. 8:00 - 20:00. Istnieje możliwość przyjęcia w krótszym terminie (jeśli warunki techniczne na to pozwolą). Nie gwarantujemy odpowiedzi na rezerwację. Nie odpowiadamy na rezerwację w przypadku braku wolnych miejsc.
Pasażer nie może sobie rezerwować kilku kursów w jednym dniu zaraz po sobie (np. rezerwacja na kurs z Krakowa do Wrocławia jednego dnia na godz. 12:00 potem na godz. 14:30, następnie na godz. 17:30 - gdyż nie ma możliwości aby jechać tymi kursami zaraz po sobie. Tłumaczenie że rezerwuję się kilka a na jeden się zdąży jest nie do przyjęcia. Dokonując takiej rezerwacji blokuje się miejsca innym Pasażerom. Prosimy o przemyślane dokonywanie rezerwacji.
Na rezerwacje odpowiadamy w kolejności zgłoszeń. Jeśli Pasażer dokonał już rezerwacji a nie jest pewien czy dokonał prawidłowo, i dokona kolejnej (musi zaznaczyć to (poinformować nas o tym fakcie) w rezerwacji ponawianej że już dokonał jednej rezerwacji i wysyła drugą jeszcze raz gdyż nie jest pewny czy dokonał poprawnie pierwszej.). Podobnie jeśli dokonuje rezerwacji SMS-em i potem na ten sam kurs e-mailem (lub na odwrót) musi zaznaczyć to w drugiej rezerwacji. W przypadku niestosowania się do powyższego zalecenia możemy odmówić przyjęcia kolejnych rezerwacji.
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich
z usług naszego serwisu. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu
danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi.
Niniejsza Polityka określa zasady tworzenia, przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies w celu zrealizowania drogą elektroniczną usług żądanych przez Użytkownika.